RE: naklonování disku pomocí bitové zálohy..

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Úterý Listopad 19 13:12:00 CET 2019

Pred nejakym casem jsem pouzil Macrium Reflect free verzi a nejak si s tim poradil, detaily uz nevim.
Libor

Sent from my Windows 10 device

From: ajtservis
Sent: Tuesday, November 19, 2019 12:48 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: naklonování disku pomocí bitové zálohy..

urcite to jde.
vcera jsem klonoval 512GB ssd na 1TB ssd. dokonce zafirovany. pres
aomei, ale to je asi jedno, byla to 1:1 kopie..
vse probehlo ok, velikost byla tech 512GB na 1TB, pak ve spravci disku
nejaky "extend" nebo tak nejak a disk se natahnul na plnou velikost :-)
navod byl nekde tady :
https://www.levnapc.cz/jak-roztahnout-diskovy-oddil-na-cely-disk-ve-windows-10.html

tomik.

AJT SERVIS s.r.o.