Cloud [Was: Re: wifi zásuvka]

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Listopad 19 09:50:36 CET 2019

Proste to znamena to, co to znamena pro temer vsechna "smart" reseni.
Tj. mobil neovlada zasuvku, mobil se spojuje na cloud. Zasuvka se
spojuje na cloud. Takze na to, aby si clovek rozsvitil doma, musi mit
infrastrukturu velikosti Temelina a samy point-of-failure a utek dat
nekam do [doplnte neoblibenou mocnost].

Aby to slo ovladat z pc, vyrobce by musel zverejnit cloudove api/napsat
na to pc program. Ale, pak to ztraci to 'kouzlo' toho, ze si clovek muze
doma rozsvitit, zatimco je na dovolene v Turecku. <g>

Napr. ja jsem takto hledal pro domaci vytapeni existujici system
bezdratovych hlavic + centralni jednotku + ovladani z pc a zatim jsem
selhal. Vsechno jen pres cloud, nebo pres nesmyslna dotekova rozhrani.

J.