PCB jednostrany 2,4mm, kde koupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 19 08:22:56 CET 2019

mam chut oslovil printed, protoze nemam problem se tam stavit. ale
aktualni administrativni situace u nas ve firme, jako kdo udela
objednavku, schvali, posle a pak i zaplati je natolik tragicka,
ze bych to resil i soukrome, jen aby mi nestala moje prace :-(.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín