Re: OT MECH pouliční vyšívači

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 16 21:28:55 CET 2019

To jsem viděl v Chorvatsku!   Dokonce to měl poháněný párou -  parní stroj,
přikládal pod kotlíkem dřívím.
Ten steh byl jak z mašiny řízený počítačem.  Ale trvalo mu to docela
dlouho  a nebylo to úplně levný. Tuším, že asi  40EUR.
Ta mašiny vypadala jako Singrovka mojí babičky, ale nebyla celá - jen ten
koník bez patky , ta vyšívací jehla ( nebo dvě? ) nebyly kolmo, ale trochu
našikmo.
A co mě úplně dostalo, že to našíval večer skoro potmě. Chlap tak 60 let a
já tam pořádně nic neviděl.
Hroznej verk. Pohledám fotku, určitě jsem to ulovil do telefonu.