CCTV kamera

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Listopad 16 21:02:15 CET 2019

Zdravím,

jsou to sice dva skoro stejné stroje, ale nemají žádnou část společnou.
Chci tím říci, že každý má svůj přívod, svůj rozváděč a i své zdroje.
Sice mi servisáci říkali, že napětí kontrolovali a že je v pořádku, ale
kouknu na něj raději sám.

Mě jinak spíš zarazilo, že kamery sice ukazují světlou plochu, ale
chovají se jako by nešly zaostřit a že k tomuto stavu došly postupně.

Milan