Re: Klávesy pro děti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 14 19:24:06 CET 2019

Alespoň jsem si zase po dlouhém čase vyzkoušel výpočty v nějaké té
poctivé analogové technice. A přišel jsem například na to, že většina
konstrukcí R2R žebříčku na webu je vlastně blbě. Zapomínají tam na
jednom konci ten žebříček zakončit a pak to trochu kecá. Ale abyste to
zjistili, musíte si pro to sestavit admitanční matici, udělat její
inverzi a tu pak zkoumat.
Další zjištění je, že třeba ty klávesy uděláte na dnešním jednočipu
jednodušeji, tóny můžete mít dost přesně, barvu tónu podle vkusu a celé
to klidně může být polyfonní. Za pár let tu analogovou techniku stejně
nebude nikdo ovládat.

Mrazík