ESP8266 a Lua

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Listopad 13 21:47:18 CET 2019

Já netvrdím, že to nefunguje.

pro mě bylo jen překvapením, že 99% příkladů na internetu pro první krok
s Lua  a NodeMCU jsou špatně, protože se historicky něco změnilo.
Kombinace pro mě nezvyklé syntaxe a nutnosti každou blbost zkoumat
jestli je to pro verzi co mám v pořádku mě od toho odrazuje.

Zůstanu u C++, je pro mě jaksi pochopitelnější = jsem na něj zvyklý

Petr