ESP8266 a Lua

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Listopad 13 20:27:10 CET 2019

Zdravím

jen aby to mělo nějaký výsledek do archivu.

Nakonec jsem firmware udělal zde:

https://nodemcu-build.com/

což jaksi fungovalo, pozor, je tam zákeřnost v tom, že rychlost portu je
nastavená na 115200 nikoliv na 9600 jak píšou ve všech návodech.

Dále jsem se pokusil udělat nějaký helloword - blink, ale všechny
příklady používaly starou syntaxi pro modul TMR, takže první skript
havaroval nepochopitelnou chybou. Nakonec jsem byl úspěšný (po zoufalém
hledání ve forech) a rozblikal to.

Jako další krok jsem zkusil web server.  Opět jsem narazil na chyby
plynoucí ze změny syntaxe. Po opravě skript pro jistotu spadl na out of
memory bez dalších informací.  A tím jsem se rozhodl přestat se tím zabývat.

Takový masochista fakt nejsem, abych neustále zkoumal jestli vzniklá
chyba je moje blbost a nebo změna syntaxe když jsem použil příklad  a
nebo něco dalšího.  nedovedu si představit to strčit začátečníkovi do ruky.

U mě lua skončila :-)

Petr