OT: PowerBuilder 10.5 EBF

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 13 10:51:24 CET 2019

Zdravim,

PB je ted muj hlavni prog. nastroj (zdedil jsem ho po kolegovi -
bohuzel)....verze 10.5 uz je strasna staroba...Sybase byla koupena
SAPem takze bych hledal u nich. Nicmene ti obratem PB prodali firme
Appeon, kteri ted vydavaji nove verze - mame to od nich koupene.

Zkusim prohledat archivy na serverech zda bych to EBF
nenasel....nicmene proc zrovna tohle? nejaky duvod?

RV