Re: Emulace klávesnicového tlačítka

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Listopad 12 09:19:37 CET 2019

Taky si jdu postavit hejblátko myší do USB, po další aktualizaci WIN10 se
mi opět NB uspává jen od něj poodejdu. Už mě to nebaví po každé aktualizaci
měnit v nastavení. Před časem jsme se tady o tom bavili, podařilo se to
někomu vyřešit nějak softwarově a trvale?

Díky.

HP

po 11. 11. 2019 v 13:01 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>