mereni frekvence s stm32

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Pondělí Listopad 11 18:59:46 CET 2019

Díky, koukám, že je to ještě o něco složitější :-)
Aleš Procháska

 Od:   Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>, HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   11.11.2019 16:54
 Předmět:   Re: mereni frekvence s stm32

>Proč se tam používá aceton a ne voda?
Aceton doporucoval zminovany kolega, protoze by mel poskytovat delsi trvani precesniho signalu v jeho pripade pry vice jak 5 sekund. Jemu se to hodilo, kdyz to pouzival se dvema senzory a vyhodnocenim zazneju jako gradiometr. Ten aceton je vyvakuovany pred zatavenim aby se odstranil rozpusteny kyslik, ktery je naopak nezadouci..
Me by vyhovoval spis ten petrolej protoze dava vetsi amplitudu i kdyz po kratsi dobu* a take na rozdil od vody nezmrzne..    *my potrebujeme spis rychle kontinualni mereni pro monitorovani pole, na mereni gradientu mame fluxgate senzory..

>Nehledě na pracnost výroby, byl by toroid lepší než solenoid?
toroid se pouziva, ma vyhodu ve vsesmerovosti (valcova civka musi byt kolmo na vektor pole aby to fungovalo..) a take by lepe potlacoval okolni ruseni..

v.p.