ZENIT v elektronike 2019/2020 - partneri

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Listopad 11 14:04:08 CET 2019

Zdravim osadenstvo,

organizacia nasledujuceho rocnika sutaze mladych elektronikov ZENIT uz
naplno prebieha, rad by som sa, ako kazdy rok, obratil na
elektrotechnicku komunitu s prosbou o pomoc.

V rozpocte potrebujeme pokryt este priblizne 2500 Eur vo forme cien pre
vitazov a materialu na samotnu sutaz. Ak by ste nam vedeli pomoct deti
to velmi ocenia... Je to bezny elektronicky material, takze sponzori
obycajne preferuju zaplatit fakturu, tu si daju do uctovnictva a
nestaraju sa o ziadne papierovanie.

Konkretne polozky, kde by sme este potrebovali zdroje su:

- material na vyrobu plosnych spojov, chemia na leptanie (nakupujeme u
GM elektronik), spolu ca. 500 Eur, vybavime celu objednavku, staci len
zaplatit finalnu fakturu

- displeje LCD 20x4, 40ks, ca. 400 Eur, za tuto cenu to treba kupit
priamo z Ciny, ale mame slovenskeho dodavatela, ktory vybavi vsetky
papiere, treba len zaplatit finalnu fakturu

- Arduino Nano, 40ks, ca. 400 Eur, obycajne kupujeme cez RLX v Bratislave

- ceny pre vitazov, aj tento rok budu spajkovacky Metcal MX-5210. Spolu
je to okolo 4200 Eur, obycajne si to rozdelia 4 sponzori. Pomoze aj
mensi prispevok ako jedna stvrtina.

Ak by mal niekto zaujem nam pomoct (pomozu aj nizsie sumy), ozvite sa mi
prosim sukromne. Talentovani studenti velmi dakuju...

d. valuch

p.s. Fotografie z ostatneho rocnika ZENIT v elektronike nájdete tu:
https://photos.app.goo.gl/61xMyKfGor3kiqWP7

p.s. Zadania ako obvykle nájdete tu: http://cern.ch/zenit