Re: Zkratování kondíků:-)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Listopad 11 13:40:04 CET 2019

tak je to stale mechanicky objekt, takze o rychlost spinania tam velmi
nejde, skor synchronizacia jednotlivych sekcii. Opticke snimace funguju
spolahlivo.

Na spinanie zacnes davat viacej tranzistorov paralelne a ak pouzijes
dostatocne tvrde budice tak to uriadis lahko. Bolo srandovne ked ludia
stali 30cm od objektu a trhalo im to klucmi vo vacku :-))))

Ja som pouzil MIC4452
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/mic4451.pdf
a IRFS7430
https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-IRFS7430-DS-v01_00-EN.pdf?fileId=5546d462576f3475015792dbfbd6000d

Predpokladam, ze ty pojdes koli spickovemu prudu na vyssie napatie, ale
tranzistory su tam k dispozicii. Chladenie tiez nebude problem, kedze
spinas len raz za cas, my sme bezali par Hz.

b.