Re[2]: Zkratování kondíků: -)

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Listopad 11 07:19:58 CET 2019

A kondenzátory pro nastřelovačky nemůžete použít. Mají pořádné šroubové vývody.
Běžně se používají hodnoty 22 nebo 33mF / 250V.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Pavel Hudecek (edizon na seznam.cz)
Datum: 10.11.2019 22:43
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Zkratování kondíků:-)

Ano, jsou menší a ve stejném poměru dražší... Na EN wiki jsem se ještě
dočet, že při tomto použití by se normální kondíky měly provozovat na
polovině nominálního napětí. Jenže to je pak energie/4, takže je to vlastně
4x dražší.

Jinak v DS od různých "photoflash capacitors" je často uváděn min. odpor
spotřebiče a to někde v řádu 0,5-1 ohm... Takže pro mě vlastně taky nic moc.
Vzhledem k tomu, že síla je úměrná I^2 a µ0 je hrozně málo, tak ty kA
potřebuju.

Prostě to risknu s těma normálníma na 100% nabití:-)

Má tu vlastně někdo zkušenosti s pokusama na téma railgun, coilgun a pod?

PH