Re: schéma řídící desky plynového kotle Protherm Tiger Condens

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Listopad 9 21:43:34 CET 2019

Jedná se malou expanzní nádrž v okruhu TUV (teplé užitkové vody), kde je
tlak kolem 4at. Tlak v nádrži samozřejmě měřím při zavřeném přívodu vody
a odpuštěném okruhu. Takto natlakovaná se dodává i z výroby. Po otevření
přívodu se tlak v nádrži samozřejmě srovná s tlakem ve vodovodním
řádu.Tlak vzroste a vzduchová část zmenší objem.

EH