Re: OT: bezdrátová sluchátka k televizi Samsung

Miro su as5sgm na gmail.com
Sobota Listopad 9 12:02:31 CET 2019

Ak som pochopil spravne tak take nieco by nepomohlo?
https://m.heureka.sk/sluchadla/sony-mdr-rf895rk/

Ja mam v praci starsi model. Kvalita nie je zla ale musi byt dostatocny
signal na vstupe inak zacnu sumiet. Su velke ale pohodlhne. 4h vkuse na
usiach a vobec mi nevadia.

Miro