TME a rušení objednávek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 9 09:25:33 CET 2019

Ahoj,

všimli jste si nového zvyku u TME, že když si něco objednám a mají podle
webu na skladě posledních pár kusů, tak se někdy stane, že je pak ve
skutečnosti nemají.

Dříve to bylo tak, že poslali co bylo a co scházelo poslali později. Teď
je taková novinka, že pošlou co mají a za měsíc vrátí poměrnou část
peněz a nic nedopošlou (bez dalšího vyjádření).

Docela mne to mrzí, často potřebuji něco, co je právě v této kategorii a
k tomu dohodím něco, co nepotřebuji až tak moc. Na konci mám to co jsem
moc nepotřeboval a nemám to co jsem opravdu chtěl.
Není nějaká možnost, jak někde zakliknout že "pokud nemáte tohle, tak
raději neposílejte nic"?