Re: Klávesy pro děti

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Listopad 8 16:43:20 CET 2019

Podle mne je ale pouziti nejakeho specialniho svabu v podstate stejne jako
kdyz jim prinesete naprogramovany procesor co to bude generovat frekvence;-)
Tahle uloha je ale krasna, jak se na ni daji ukazovat moznosti a limity
ruznych reseni.
Ne uplne k tematu ale take zpusob generovani hudby:
https://www.youtube.com/watch?v=LdgzsF_O7oI
https://www.youtube.com/watch?v=39YUvCqxPSs