OT: TV Rekorder - doporuceni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Listopad 8 11:52:03 CET 2019

Dedikovane rekordery postupne zmizli, kedze jednak TV, SAT, aj DVB-T boxy
maju moznosti zaznamu, jednak cez USB ( kluce, externe  disky), vnutorne
disky, externe eSATA porty a na nich disky, alebo LAN a na nich NAS
uloziska CIFS, NFS, ...

Aktualne je dalsia krabicka - rekorder zbytocne zariadene navyse.

Skuste pozriet na to, co mate uz doma, ako riesit zaznam.

Dodo

pi 8. 11. 2019 o 11:33 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):