OT: TV Rekorder - doporuceni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 8 11:41:32 CET 2019

On Fri, 8 Nov 2019, Jaroslav Buchta wrote:

> Umí to skoro každý settopbox ale ještě jsem nepotkal nějaké uživatelsky
> příjemné a funkční implementace...

No prave,

ja jsem z toho panasonicu zvykly na urcity komfort editace a prace
s nastavovanim a nerad bych se ho vzdaval.

Klidne bych do nej znova sel, jen mne prekvapuje ze to skoro zmizelo
z kamenych prodejen a ty ceny na netu jsou taky dvojnasobne proti tomu
co to stalo pred lety (kdyz prislo DVBT) .