sw: jake drivery FTDI do virtualboxu + XP / win10 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Listopad 8 09:10:18 CET 2019

dekuji za info.
mam take nejakou sbirku ftdi driveru, ale nebude urcite kompletni.
drivery bych prosil v zipu do emailu. nebo klidne na ulozto atd.
pouzivame a i v minulosti jsme pouzivali nejak modifikovane drivery ftdi
pro nase nazvy zarizeni, tak bych tu upravu zkusil na tech 2.12.24.
dekuji.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65