sw: jake drivery FTDI do virtualboxu + XP / win10 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Listopad 8 08:48:16 CET 2019

dobry den.
pomerne uspesne mi funguje podpora starsich projektu ve virtualboxu s
win XP + delphi 7 + pouzite prevodniky usb/232 FTDI FT232R .
Byla ale doba, kdy se mi prevodniky cca do 10ks po spusteni vm/XP
automaticky pripojily a zmizely z win10. ted se pripoji jen nektere,
pripadne se znovu chteji instalovat v tom vm/XP ovladace, musim kabel
odpojit/zapojit atd.
no a pak pokud je aplikace ve vm/XP aktivni, komunikuji se data, tak to
bezne jednou za xx minut spadne, zrestartuji se XP. obnova je pomerne
rychlam, data neztracim, ale zacima me to trochu stvat.
ted otazka, jake ovladace mam v to vm/XP pouzit ? ty odzkousene z doby
zkutecnych XP nebo ty aktualni na kterych jede ted FTDI ve win10 ?
FTDI nemam rad, protoze funguje a ziji jak se jim zlibi atd. ale co
nadelam, kdyz uz to bylo pouzito.
tomik.