Re: Emulace klávesnicového tlačítka

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 7 17:33:06 CET 2019

 7.11.2019, 17:24:21

A co myš, vhodně povesit na monitor, tak aby
senzor zaznamenával změny na obrazovce, vyvolané něčím ze
standardího vybavení počítace, např. nějakej pohyblivej
šetřič obrazovky, hodiny  atd. Možná by stačilo i jen zhasnutí
obrazovky, které by myš vyhodnotila jako změnu a tudíž vyvolala akci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz