Re: Emulace klávesnicového tlačítka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 15:58:08 CET 2019

V amáru 1/2018 jsem zveřejnil "duch v klávesnici".

Tedy konkrétně USB klávesnice bez kláves. Ta moje verze dělá lumpárny, takže
mačká "Alt + Tab", nebo "space" nebo "backspace" nebo "Win+L" a tak podobně.
Prostě klávesy, které nejsou moc užitečné, ale naštve tě, že e ti přehodí
okno.

Pokud změníš tabulku s klávesama v kódu, tak máš hotovo.

Jo a navíc to dělá v náhodném čase, takže to ani není moc poznat.

Schema je takové nečekané - 1ks ATTiny + 2ks dioda + 1ks odpor.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Krucinsky, Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
Komu: HW <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 11. 2019 12:34:20
Předmět: Emulace klávesnicového tlačítka
"

Zdravíčko vespolek.

Potřebuju HARDWAROVĚ udržet v bdělém stavu počítač. Skutečně hardwarově
takže žádné programy typu „nosleep…“

Na ten počítač se nedá (nesmí) instalovat žádný další SW a nejsou přístupné
žádné možnosti k prodloužení doby před usnutím (bezpečnostní politika).

Idea je koupit malou USB číslicovou klávesnici a k jedné klávese připojit
paralelně spínač (optron, mosfet) a pak na počítači pustit Word a nechat do
něj zapisovat každých 5 minut jedničku. Chci aby to bylo napájeno z USB.

Vidíte v této konstrukci nějaký zádrhel?

Kručinský