OT Re: DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 5 23:21:02 CET 2019

Dam to radeji jako OT

Ano to nizke prokysliceni je casta komplikace pak je nutne jeste
pripojovat oxygenerator...to uz je fakt pakarna...ja jsem byl s
okyslicenim jeste v norme.

Ted jsem se dival co mam nastavene - ta funkce se u pristroju Resmed
jmenuje EPR - a je to jak jsem psal - mam ji zapnutou jen po dobu uvodni
rampy a jeste jen na nejnizsi stupen.
Nejak si vybavuji, ze jsem se s doktorama o tom bavil, ze to ne u
kazdeho funguje dobre, ze pak musi mit nastaveny vyssi maximalni tlak
nez je treba a ze po zapnuti te funkce se zvysi AHI (pocet apnoickych
zastav za hodinu - normalni je do 5) Zastavy se rozlisuji navic jeste na
zastavy zpusobene na urovni fyziologie dychacich cest - treba to
seskrceni prudusnice, prilis volne mekke patro a pak zastavy zpusobene
centralni nervovou soustavou - ano mozek obcas ve spanku zapomene dychat.
Mam dlouhodobe prumer 1.5 AHI ...zkusim si to EPR zapnout a uvidim co to
udela.

RV