DIY CPAP pristroj

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Úterý Listopad 5 23:12:32 CET 2019

Hrubým výpočtem by to znamenalo vydýchat každou noc potápěčské "dvojče" 2x12 L 230 bar (počítám klidovou, vlastně spánkovou spotřebu vzduchu bez dalších ztrát) a pak ho přes den zase natlakovat :-)

Aleš Procháska

 Od:   Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   5.11.2019 22:55
 Předmět:   Re: DIY CPAP pristroj

Mám za to, že to na jednu noc nevycházelo nijak tragicky, ex-kolegové z
Divesoftu ti to dají z hlavy - a kromě toho existují i vetší flašky :) Ale
hlavně mě odradila bezpečnost - probudit se nafouklej jak žába jen proto, že
se mi v noci kousnul ventil, se mi nezdálo úplně sexy... Co na to řeknou
průdušky si ani nechci představovat, to je alespoň pro mne daleko za hranicí
bezpečného experimentování.

Pavel Kutina