DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 5 22:56:03 CET 2019

Ja to vubec neregistruju...navic ted po par letech opravdu spim jak
mimino...vecer usnu a za 7h rano se vzbudim bez jedineho probuzeni.

Jak jsem psal tak jedina neprijemnost je pokud clovek neusne do te doby
nez ten tlak najede na maximum...to je pak lepsi to vypnout a znova zapnout.

Ono to vlastne ale ani neni o nadechovani/nafukovani plic....ten
pristroj funguje diky tomu, ze clovek ma v krku tlakove iniciovane svaly
kolem prudusnice a ten lehky pretlak je stimuluje k tomu, ze nemaji
snahu ochabnout a prudusnici seskrtit. To je take duvod proc u velke
casti lidi nefunguje operace mekkeho patra, protoze duvod je
fyziologicky jinde - je to castecne dedicne - stavba krku, castecne na
to ma vliv obezita, castecne nezdravy zpusob zivota...proste nelze to
zpausalizovat.

RV