DIY CPAP pristroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 5 22:32:54 CET 2019

Větší tlaky umí také za sebou protiběžné ventilátory, něco jako tohle:
https://www.ebay.com/itm/DIY-Electric-Turbine-Supercharger-Boost-Intake-Fan-Car-Turbo-ACE60-3-2A-12V-3KPA/382546044554?epid=24022835498&hash=item591185668a:g:R1sAAOSw~X1beniS

Mám také někde takovou sadu 2 ventilátorů za sebou - průměr asi 5 - 6 cm.
Jsou na 12V a bere to snad 5 A. Malinké, ale táhne to jako vysavač. Je to
vykuchané z nějakého 1U serveru.
Jenomže to dělá kravál :-(

Bez
virů. www.avast.com