DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 5 21:51:11 CET 2019

Nooo nebude to ani zdaleka tak prisne s tim SW.

Jelikoz jsem kapnul na fajn sestru co mi pristroj predavala a pochopila,
ze s mou hloubavou naturou bude bezpecnejsi mi rict vsechno co vi (rekl
jsem ji, ze to driv nebo pozdeji rozeberu) tak mam pristup i do toho
doktorskeho menu a tak jsem si s tim dost hral.

Hlavni a dulezita ficura je nabehova rampa...mam nastaveno start.tlak na
4cm a behem 45 minut to postupne najede na plny tlak...do plneho tlaku
se blbe usina.

Jinak ta masina jede na konstatni tlak, ale je moznost tam zapnout vec,
ktera pri vydechu castecne uvolni tlak, ale jen o kus...myslim, ze se to
da snad i nastavit na kolik ma povolit...mam to zapnute, ale ty
pristroje o generaci starsi to myslim vubec nemely a fungovalo to.

Naprosto zasadni je zvlhcovani, ale to s vlastnim pristrojem v podstate
nema nic spolecneho. Je to nicmene jedna z veci kvuli, ktere s tim
pristrojem rad spim - clovek si nastavi teplotu a vlhkost vdechovaneho
vzduchu a navic dejcha pres jemny filtr - myslim, ze je to duvod proc mi
skoro zmizely jarni a podzimni nachlazeni.

Vsechno ostatni jsou uz jen moderni vymozenosti - tedy, ze se prubeh
kazdeho spanku uklada na SD kartu (je tam videt kazdy nadech), ze to
meri a vyhodnocuje pocet zastav dechu a ze to je samozrejme mozne
pripojit na internet...tohle neni dulezite.

RV