DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 5 20:57:03 CET 2019

Jedine fotky co jsem nasel kde je aspon neco videt je zde:

https://www.ebay.com/itm/Replace-Part-Ultra-Quiet-Easy-Breathe-Motor-For-ResMed-AirSense-10-AirCurve-10/233345608985?hash=item36547b6d19

tohle je ale z toho stacionarniho provedeni co mam doma. Nicmene pro
predstavu jaka je to konstrukce to asi staci.

Myslim, ze by to nemuselo byt tak hrozne zkusit to vyrobit - rotor by
asi musel byt vyfrezovanej z duralu (mozna na prvni hrani by to vydrzel
i vytistenej), ale celej zbytek skrine bych vytiskl. Motor bych tipoval
na BLDC inruner...neco takoveho by asi bylo skvele:

https://www.alibaba.com/product-detail/1220-3100KV-RC-boat-car-mini_1566637767.html?spm=a2700.7724857.normalList.102.483e2b24IeqsGl

je to malinke, ma to vysoke otacky, neprasi to a zivotnost v podstate
neomezena (jen loziska).

To cidlo tlaku bude muset byt diferencialni - jeden vstup se bude muset
nechat pripojeny na vnejsi okoli.

Jinak ten system je polootevreny....tedy jsou tam v te masce co ma
clovek na cumaku takove retni ventily, ktere profukuji....je to zrejme
pojistka, aby se clovek neudusil v pripade nejake poruchy a take aby
mohl odchazet vydychany vzduch.

RV