K čemu používáte true RMS?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Listopad 5 15:50:04 CET 2019

Mám na starost stanici, kde je odběr cca 300 kVA. Všechno spínané
zdroje. TRMS se mi hodí tak na měření spotřeby. Průběh má k sinusovce
opravdu daleko. Nicméně rozdíl v náměrech měřákem bez TRMS není nijak
závratný. Vyšší frekvenční složky nejsou přece jen až tak významné
energeticky. Když mám na stole rozebraný nějaký přístroj, tak stejně
používám hlavně osciloskop. Multimetr je jen takové rychlé ukazovátko.
Kdybych měl jen ten, tak bych TRMS asi opravdu užil.

Zeman