Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 4 20:46:03 CET 2019

Pokial mam v technickych parametroch auta pre tazne zariadenie maximalne
zvisle zatazenie 75kg a maximalnu hmotnost privesu tiez 75kg, tak ziadny
750kg prives nemozem tahat a tazne zariadenie mozem vyuzit iba ako nosic
bicyklov, aj to nie kazdy, lebo niektore nosice bicyklov vyzaduju gulu so
zvuslym zatazenim min 80 kg...
Takze asi tak...

Dodo

Dňa po 4. 11. 2019, 19:53 Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org> napísal(a):