RTC tolerance krystalu

Pátek Listopad 1 22:33:21 CET 2019

Tak co tam mam seriove nejlip osadit? mam 10, 18 a 22pF v supliku ;-)
Layout je takovyto, spoj 0.2mm nad zem ctyrvrstve desky, delka asi 7mm

Jinak je to hlavne zpusobeno HAL knihovnama, ktere oscilator a RTC vzdy
pri startu kmplet inicializuji, tady soudruzi z STM nekde udelali chybu,
tedy to asi nedomysleli...
Dalo dost prace to znasilnit, zkopiroval a upravil jsem par generovanych
funkci a je to takove pekne doprasene, protoze ta inicializace je dost
provazana (jedna funkce pro vsechny oscilatory atd, HAL musi mit po
inicializaci nejaky status, atd ...) Zatim to vypada docela presne a uz
se to da aspon teoreticky kalibrovat.