Re: RC generátor UVG2

Jan Jirousek halen na seznam.cz
Pátek Listopad 1 19:43:41 CET 2019

Já mám novější verzi, kde je vyšší napětí.
+50V, +32V, +15V, +16V.

Všechny napětí jsou správně, kontroloval jsem to projistotu znova, všude kde je ve schématu uvedeno napětí. Kromě tedy bodů mp5 a mp6, které jdou mimo toleranci a nejdou seřídit. Generátor jinak funguje, frekvenci dává, ale menší napětí.

Mp5 je AC 1.4V a DC 7.1V
Mp6 je AC 4.6V a DC 5V

Fakt teď nevím co s tím.

Honza

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.