Re: RC generátor UVG2

Halen halen na seznam.cz
Pátek Listopad 1 17:36:10 CET 2019

Pomocí W302 jsem nastavil pracovní bod T301 tak, že obdélník má na
rozsahu 30V zhruba 16V. Sinusová větev nelze dostat výš, jak 11V, potom
je ze sinusovky kostka :-) Zkoušel jsem defakto všechny trimry a bez
výsledku. Takže jsem nastavil jen ten W302 a W506 (50V) a ostatní jsou
jak byly. Měřící body MP5 a MP6 jsou mimo toleranci a trimry na to
nemají vliv. Tak nevím co tomu je. Má smysl tomu vyměnit kondenzátory i
když se zdají OK? Případně pevné rezistory které nastavují pracovní bod
nahradit trimrem?

Honza