RE: Sanmina - znáte někdo?

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pátek Listopad 1 13:58:12 CET 2019

Trochu znam.
Na personalnim tam nekolik let dela moje dcera.

Je to nadnarodni spolecnost z sirokym zaberem od soucastek po armadni
techniku. V Brne sidli blizko VUT. V Brne maji opravarenske stredisko,
osazovaci linky, ...
Co jsem slysel od dcery, tak maji solidni technicke vybaveni, pracuji pro
velke korporaty jako opravarenske stredisko, ...

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Krucinsky, Ladislav
Sent: Friday, November 1, 2019 1:49 PM
To: HW <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Sanmina - znáte někdo?

Zdravíčko přátelé.
Obrátila se na nás firma Sanmina s tím, že nám nabízí opravu řídících
elektronik. Možná je to moje veliká chyba ale já tu firmu neznám, přestože
mají bombastické webové stránky
https://www.sanmina.com/
a údajně obrovské servisní a logistické centrum v Brně.
https://www.sanmina.com/locations/brno/
Jejich logo

mi připomíná nějakého výrobce polovodičů, stejně tak zkratka SGS kterou
používají u té Brněnské pobočky.
Nemáte někdo nějaké informace nebo zkušenosti?
Neradi bychom naletěli.
Díky předkem.

Ladislav Kručinský