Zase multimetr

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 1 10:28:11 CET 2019

No toho jsem si take vsimnul...na druhou stranu ty zlute meracky z
globalizatorskych retezcu maji presnost uvedenou, ale nejpozdeji za
mesic uz ukazuji podle plotu.

Dival jsem se na nejake video co delal nejakej rusak s tou dvojkovou
radou a vicemene vse bylo vic nez dobre....

Kdyz to, ale vezmu poctive tak osobne v tom co bezne potrebuji mi
staci presnost v napetovem rozsahu 0.05V a v proudovem 0.1mA.

RV