RTC tolerance krystalu

Pátek Listopad 1 08:57:52 CET 2019

To me uz napadlo taky, misto loveni na foru to spis zkusim prokrokovat -
driv to knihovna u nekterych typu fakt nejak pomrvila ale ted uz jsem
nabyl dojmu, ze je to OK.
Od vecera se to rozjelo asi o sekundu, takze krystal bude asi OK a bude
tam nejaky vliv zapinani nebo ladeni. No hlavne, ze to jde snad resit
SW. Kondiky 10pF uz jsem taky nasel ;-)