Divny rozvadec - co to bylo?

Čtvrtek Květen 30 23:28:20 CEST 2019

Zajímavé. Kdyby ty svorky byly popsané, řekl bych že jsou to nějaké
měřící výstupy od katodové ochrany. I když asi by tam těch svorek nebylo
tolik. Taky by tam někde byl zdroj (místo pro něj). Takhle fakt nevím.
Možná měření něčeho, co pak přestalo mít význam, nebo zapomenuté
odposlechy z doby STB?
Anděl