je to vnitrek gyroskopu nebo neco jineho?

Pikulik picom na volny.cz
Středa Květen 29 23:12:11 CEST 2019

Jedná se o motor gyroskopu. Stejné  se vyráběly v 80.letech v
Mikrotechně Holešovice. Motor byl zavěšen v kleci aby se mohl volně
pohybovat ve třech osách x.y.z a snímalo se natočení jednotlivých os.
Párkrát jsem na tom něco dělal, napájení 3f 400Hz bude asi
souhlasit.Hotový přístroj se používal ke stabilizaci střelby z jedoucího
vozidla BVP