MECH: sroubky/zavity UNC6-32 predelani na M4 ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:40:08 CEST 2019

Pro M4 zavit je treba otvor 3,3mm.
http://www.rexvrtaky.cz/clanek-Prumery-vrtaku-pro-zavity
Vy uz tam mate 3,45 takze neco malo chybi. Navic mi tam nesedi ten vas plan
- sroubek ma vetsi prumer (3,45 ) , nez chcete prevrtavat (3,4 )
Pocitam, ze jste meril valec toho sroubu - tedy nejvetsi prumer sroubu.

V praxi  mi presne tohle moc nefungovalo: jednalo se o sroubky/ zavity v
jisteni ozubenych a jinych kolecek v Merkuru.
Když ten puvodni zajistovaci  sroub 3,5 nefungoval, preriznuti  vicemene
nebylo moc  uspesne.  Ale diky male delce mozne pro zasroubovani zavitniku
jsem ten zavit nikdy nedorezal dobre.

Ja bych to vyzkousel na nejakem materialu vedle  - stejnem, jak pisete
nejaky hlinik..  Doporucuji "mazat" ethanolem..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>