Proc tantalovy kondenzator v tretim tisicileti? (bylo RE:Polaritatantalu)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 29 12:25:09 CEST 2019

Napr. audio obvody, kde vadi mikrofonickost a nelinearita keramiky, rozmery
a leakage hlinikovych elektrolytov a cena polymerovych/foliovych
kondenzatorov vyssich kapacit.

No a teraz, na oplatku, mi prezradte, v com spociva ta casovana bomba.

wek