Re: Kicad - tak já teda nevim...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 26 19:58:27 CEST 2019

Nevím, z jakého důvodu odmítáte dva monitory, určitě z nějakého ano.
Práce s dvěma monitory je pro práci  s  mnoho programy velikým přínosem pro
uživatele. Neustálé přepínání , zvětšování a zmenšování nebo posouvání oken
je opruz, kterej zdržuje a komfortu práce nepřidá. Je ale fakt, že kdo si
to reálně  nevyzkoušel, nepochopí.
Nějaký horší monitor na náhled schéma je dnes za babku. Já mám monitory 3
... Pravda , jeden z nich je malý 15"
V mém případě šlo i o místo na stole, ale pak jsem sehnal krásný kloubový
mechanismus ( z původně obrazovkového monitoru ) který mi drží druhý
monitor  v prostoru nad hlavním.
Ale nedovedu si například představit hromadné třídění , úpravu a výběr
fotografií jen s jedním. Potřebuji mít 100 procentní náhled atd...
Lze to suplovat jedním velikým s příslušně velikým rozlišením, ale takový
monitor + případná GK je mnohem nákladnější, než mít na stole dva
"standardnější" kousky.

Píšu to proto, že tu u mě doma byl občas někdo z fotoklubu, zkusil si
takovou práci a do týdne měl na stole o monitor víc.
Aneb, když mám na stole dva monitory, vždycky mohu jeden vypnout. Když mám
jen jeden, těžko zapnu ten druhý.
A k Kicadu - p. Buchta píše, že s tím žije, nemá problém.  Mám takový
pocit, že spousta lidí si ( obecně ) ty problémy vyrábí třeba tím, že
odmítá jisté zvyklosti :-)