Re: Ráj bastlířů skončil

peto.janis na gmail.com peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 21:46:47 CEST 2019

Na rajbastliru.cz diskusia nebola (aspon nepamatam... viz waybackmachine).

Rajbastliru bol vlastne zoznam clankov vsetkych webov zapojenych do
tejto akcie. Napriklad na XXX vysiel clanok a sup - hned bola uputavka
nan aj na rajbastliru. Taky google bez nutnosti pisania co chcete vidiet.

Zaujimave riesenie.

No pripravovany clanok 11 tej novej EU smernice fizlovania internetu je
prave proti tomuto... (neviem, mozno sa to da nejak obist, zatial som to
nezistoval. Budem musiet)

Takze co by ostalo z rajbastliru, keby zrusili zobrazovanie uryvkov
clankov inych webov? .... ano, presne to.

p.j.

Dňa 23. 5. 2019 o 16:42 Petr Zahradník napísal(a):