Re: Funguje ještě Idílna.CZ ?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Květen 23 17:32:54 CEST 2019

Díky za Informaci o iDílně

V mém případě stačí něco jako 4-24pF . Takže rozměry budou úplně jinde - zvážím jestli nepoužiju plech 1 mm. Naopak - desky na velký kond bych asi stříhal z tlustého plechu ručně .

Zdraví Petr Kubáč

  ----- Original Message -----
  From: Jan Kuba
  To: HW-news
  Sent: Thursday, May 23, 2019 8:54 AM
  Subject: Re: Funguje ještě Idílna.CZ ?

  K tomu kondu. Jestli to bude nejaky vetsi kondenzator tak bych tam pouzil nejaky duralovy plech, nebo nerez, urcite silnejsi nez 0,5mm. Ja sem stavel L clanek k LW antene a ladici kondik 1,2nF mam vyrobeny z hlinikoveho plechu-vyrezane statorove i rotorove plechy laserem. Je to pri provedeni rotoru o prumeru 10 cm nestabilni pri poklepech a uderech  treba do stolu. A to tak, ze je to slyset v modulaci. Chce to  silnejsi  a kvalitnejsi plech...