Re: Ještě k internetovým rádiím

Čtvrtek Květen 23 09:16:57 CEST 2019

Mám hint: pravý kutil rádio nekupuje, ale staví ;-)

Internetové rádio jsem si udělal ze starého tabletu s androidem. Je to
univerzální řešení, nezávislé na nějakém výrobci rádií. Hraje tam
aplikace, u mě CZ radio, ale podobných aplikací je hromada. Může to
ale hrát i z youtube (nebo z čehokoliv jiného).

Místo tabletu jde samozřejmě použít android mobil.

Kdysi jsem si stavěl internetové rádio z routeru asus wl-500g, ale ta
doba už je pryč. Bazarových mobilů je spousta, můžou mít i nějakou
vadu, prasklé sklo, nechytat signál... jediná podmínka je funkční wifi
a audio výstup. Stačí k tomu připojit jakékoliv reproduktory a
nabíječku. Případně tomu udělat nějakou hezkou krabičku nebo
zrecyklovat nějaký hotový přijímač.

Já mám tablet jen položený ve stojánku na skříňce vedle televize a
napojený na reproduktory.

Pavel Kadečka.