OT: konec 2G site

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 21 14:49:25 CEST 2019

Zdravím,

také je mi divné, proč to vypínají, ale je pravda, že v jihovýchodní Asii a
v Australi už to vypnuté je. Z doby, kdy byl hodně velký rozdíl mezi cenou
modemu 4G (cca 1.600 Kč) a 2G ( cca 250,- Kč) pocházejí moduly s modemy,
které jsme si udělali a dodnes používáme. Mimochodem se stejným pinoutem,
jako má Xpico od Lantronixu.....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel