Konektory pro ploché kabely Axon

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Květen 20 15:33:10 CEST 2019

Zdravím

a zkusím štěstí. Mám opravit zařízení, kde jsou desky spojeny plochým
kabelem Axon AWM 2896 80C VW-1. Je třicetižilový s roztečí 0,5 mm.
Potíž je v kontaktu konektoru na desce. Tyhle kabely jsou k mání u
Číňana v různých délkách, ale konektory v kusovce ne a ne najít.
Nejraději bych tam připájel vhodný kablík napevno, ale žádný tak
miniaturní a pájitelný nemohu nalézt. Ohebnost není třeba moc řešit. Po
montáži může třeba zkamenět. Jedna hnusná alternativa mne napadá, ale
to snad raději až opravdu v nouzi. Neřešil jste někdo něco podobného?
Narážím na ně dost často a až teď se objevila aplikace, kde je chyba v
něm.

Díky za jakoukoli radu.

Zeman