Re: Náhrada za MAX471 - proudová sonda

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 19 22:15:13 CEST 2019

Jen jako perlička,  IO je označený jako MAX471, díval jsem se na všechny
kusy, ale vevnitř je schovaný MAX472. (štěstí pro mě) a dokonce funguje.

To se fakt vyplatí předělávat značení kvůli pár drobným?

Nebo, že by byla taková "omylnost" ve výrobě, kde označí něco jiného?
(ale pak pravděpodbnost že to bude ze stejné rodiny je naptrná)

Petr