OT - Levna stojanova vrtacka z Ciny

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 17 23:55:59 CEST 2019

Já mám při reklamacích s  Banggoodem  jen  špatné zkušenosti.  Nikdy to
nedopadlo v můj prospěch, jedenkrát mi vrátili polovinu částky.
Už tam nenakupuji. A s tou kvalitou to bude stejné jako na Ali .  Vesměs
jsou to výrobky stejného původu.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 17. 5. 2019 v 15:46 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>